Kramp en John Deere breiden strategisch partnerschap in Europa uit

26 okt 2018

Bericht

Kramp en John Deere breiden strategisch partnersch

Kramp en John Deere breiden in de loop van 2019 hun strategische partnerschap uit naar Frankrijk, Polen, Portugal en Spanje, na een geslaagde start van de samenwerking in de Duitse markt. Andere Europese landen volgen in een volgende fase.

Als toonaangevende bedrijven in hun sectoren delen John Deere en Kramp dezelfde waarden en een gemeenschappelijk doel: de samenwerking aangaan met hun dealers en hun succes garanderen. Dit was het uitgangspunt voor het partnerschap in Duitsland dat voor zowel landbouwer als dealer gunstig heeft uitgepakt.

Dankzij de samenwerking kunnen John Deere-dealers in Duitsland aanvullende onderdelen en accessoires makkelijker bestellen, op voorraad houden en via één kanaal verkopen. In de aankomende periode krijgen ook andere Europese John Deere-dealers toegang tot het brede scala van John Deere-accessoires, de Vapormatic-onderdelen en de uitgebreide Kramp-productportfolio, via een uniek online platform en ondersteund door een toonaangevende logistiek. Dealers kunnen ook profiteren van technische, marketing- en retailexpertise om de omzet van John Deere-showrooms te verhogen.

Gemak voor de klanten

"In 2017 heb ik gezegd dat ik erg trots was op deze volgende stap voor ons bedrijf", kijkt Eddie Perdok, CEO van Kramp Groep, terug op de succesvolle samenwerking in Duitsland. "Deze overeenkomst maakt mij nog trotser. In alles wat we doen, streven wij ernaar om het bestelproces voor onderdelen van Kramp zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten. Met deze overeenkomst kunnen wij John Deere-dealers een one-stop-shopoplossing bieden voor alle aanvullende onderdelen."

John Deere en Kramp delen gemeenschappelijke waarden waarbij kwaliteit en klantenservice op de eerste plaats staan. "Het bieden van een onderscheidende customer experience tijdens de levenscyclus van onze producten is essentieel", zegt Christoph Wigger, John Deere Vice President Sales en Marketing regio 2.  "Beide bedrijven zetten zich in om deze waarden hoog te houden en onze uitgebreide partnerschap met Kramp in deze nieuwe markten zal dit aantonen."

extraparts.deere.com

Na Duitsland krijgen de John Deere-dealers in Frankrijk, Polen, Portugal en Spanje als eerste toegang tot een assortiment van meer dan 500.000 producten bestaande uit het Kramp-portfolio, John Deere-accessoires en de Vapormatic-onderdelen via extraparts.deere.com.

Bron: Kramp

Gerelateerde artikelen

John Deere één van de Best Global Brands

John Deere één van de Best Global Brands

9 okt 2018 Bericht
John Deere één van de Best Global Brands
John Deere Trekker evenement

John Deere Trekker evenement

19 jun 2018 Bericht
John Deere Trekker evenement
Een geslaagd maaidorser evenement van John Deere

Een geslaagd maaidorser evenement van John Deere

5 jun 2018 Bericht
Een geslaagd maaidorser evenement van John Deere


Vakpartner nieuws

Boxenwasser: “Gemiddeld vijftig kisten per uur was

Boxenwasser: “Gemiddeld vijftig kisten per uur wassen”

26 sep 2019 Bericht Mechatec
Boxenwasser: “Gemiddeld vijftig kisten per uur wassen”
Regiobezoeken bij ‘Vision on Tour 2020’ van Tolsma

Regiobezoeken bij ‘Vision on Tour 2020’ van Tolsma Grisnich

9 sep 2019 Bericht Tolsma-Grisnich
Regiobezoeken bij ‘Vision on Tour 2020’ van Tolsma Grisnich
De BF 280 is een compleet andere machine

De BF 280 is een compleet andere machine dan de standaard kistenvuller

2 sep 2019 Bericht Mechatec
De BF 280 is een compleet andere machine dan de standaard kistenvuller

Bezoek onze vakpartners

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren Verder zonder cookies